Catch a crayon

Idag blir det att fara in på hippo och hoppträna Gucci litegrann, vill ju känna på honom i ridhus innan tävlingen nästa helg, red lite lydnad igår i ungefär en halvtimma på åkern, ville att han skulle forma sig runt mina skänklar, göra halt och igångsättning och sedan vara uppmärksam på halvhalterna. Det gick ganska bra och vi galopperade över 2 upphöjda grenar i slutet med 3 korta språng i mellan och det gick bara finfint och han lyssnade bra^^
 
Idag vill jag fokusera lite på att få till min ridning, ha lite lydnad men samtidigt hoppa lite högre språng och verkligen få till att jag måste sitta hela vägen och inte bli för ivrig och lätta av. För lättar jag inte av så hoppar han i alla lägen!
Ska försöka fixa filmen från L:B+5an från stöcke för de är exakt sådär jag måste rida hela tiden!! Helt klart en av mina bästa rundor!
 
 
Annars idag så blir det antingen en Megazone kväll ifall vi får ihop lite folk och det finns biljetter kvar annars skulle Älskling bjuda mig på bio och det tackar man ju inte nej till heller ^^
 
Haha Älskling är så söt fick en sån här bild på facebook imorse ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback