Climbing out the backdoor

Jobbat mellan 8-2 idag, kan ju säga att jag var riktigt död när jag blev tvungen att rulla ur sängen och det tog ett bra tag innan jag vaknade till, som skönt var gick jobbtimmarna väldigt snabbt.
 
For sedan ut på en tur med Gucci, dock börjar underlaget bli väldigt hårt just nu så jag undrar hur länge till det går att rida på, annars skötte sig lilla grå alldeles fin fint.
 
Blev att baka pizza till middag som blev riktigt goda, bortsett från att jag lyckades bränna sönder kanterna men men vem äter egentligen kanterna?
For sedan på bio med pappa hans kompis och älskling, blev att se Rush som var riktigt bra och sevärd!
 
Imorn jobbar jag mellan 2-7 så får iallfall en sovmorgons dag innan skolan, de ska bli skönt!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback