Closer the ever

Börjar känna mig sjukt seg efter den här skoldagen, har bara en lektion kvar där vi ska film, skönt men kommer förmodligen bli ännu segare. Ser fram emot att komma hem och ta ut Gucci på en sväng i skogen så jag får lite frisk luft, känner mig verkligen i behov av det nu efter så många timmar innomhus framför en dator!
 
Ikväll blir det förmodligen gym, har sagt det typ tusen gånger den senaste tiden men idag smäller det.
Dock känner jag mig inte så taggad för är alldeles seg i kroppen men blir förmodligen bättre när jag kommer hem, får i mig lite käk och få komma ut på min fina gråa!
 
Den här veckan har gått sjukt fort och jag jobbar även i helgen, hade dock hellre varit ledig men men pengar växer inte på träd!
 
Liten Lurvig Bebis Gucc ^^
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback