Color me blue im lost in you

Såå mitt hår är alltså en obestämt lilablå och jag kan inte komma fram till ifall jag gillar det elr inte, men de som har kommenterat mitt hår verkar tycka det är coolt iallfall, hur som helst kommer nog ändå färgen gå ut väldigt fort då den satt riktigt dåligt.
Men men ibland måste man ju få ha nått moment of yolo, (can't belive I just said that O_o)
 
Iallfall blev min 2 timmars psykologi just inställd så nu har jag haft 2 timmars hål innan sista lektionen börjar.
 
Älskling kom förbi en stund på skolan efter sin körlektion har nog aldrig och åt lunch med mig, haha har nog aldrig sett någon bli så glad över att äta skolmat, snutte^^ 
 
Idag blir det iallfall att sova hemma hos mig, ska fara ut med Gucci, plugga Italienska då vårat Psykologi prov blev framflyttat en vecka vilket kändes skönt då kan jag fokusera på äckel italienskan..
 
Härligt med en smutsig spegel -.-'
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback