Come back I dare you

Nu har jag definitivt pluggat klart italienska för idag, när man håller på att somna framför boken är det nog dags att sluta! Så resonerar jag iallafall :)
 
Har även tagit en varm skön dusch då vädret var äckligt och jag kände mig frysen och nu känner jag min fräsh och varm^^ Tvättade även håret och rätt mycket hårfärg åkte ut men det gör ingenting, nu blev färgen inte alls lika flammig och smälter ihop bättre, dock är det fortfarande mörkare högst upp  på slingorna åt de hållet jag har luggen me det gör inte så mycket :)
 
Nu är det dags för att se lite film och mysa med naturgodis sen plugga lite körkorts teori innan det blir sängen, har sovmorgon imorn vilket känns riktigt bra! 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback