Go back

Känner mig trött och seg även om jag sovit en massa timmar, tror jag sov lite för hårt men sova är alltid skönt!
Råkade desutom spräcka en ögonskugga på min foundation borste så orkade inte tvätta bort det så blev en osminkad dag ingen, sen var sovrummet så mörkt att jag inte hittade mina kläder och tog de närmaste jag kunde hitta, så idag ser jag ut som en lodis i gråa mjukisbyxor,grå tjocktröja och grå keps.. hehe fint -.-'
 
Slutar tidigt idag men ska stanna kvar ett litet tag på skolan och hämta ut min dator som varit inne på lagning sen skolan började, så måste få över mina arbeten och lite sånt på den datorn.
 
Maja rider Gucci idag så blir hästledig.
 
Passar in på mig på pricken!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback