Im dying to feel what you feel now

Så brutalt trött och seg, förstår inte alls vars denna trötthet kom ifrån, känns som klockan är typ 12 elr nått blah!
 
Sen jag slutade har jag i princip inte gjort så mycket, typ ätit godis och sett på film, skäms skäms jag skulle ju sluta med onyttigheter... och sen måste jag lära mig att inte somna till film också -.-'
 
Imorn har jag iallafall sovmorgon vilket ska bli grymt skönt, dock ska älskling upp tidigt och fara till jobbet så jag hoppas att jag lyckas somna om även om han kliver upp.
Slutar dock 15.40 och sen blir det hem och ta ut Gucci och se vad som går att göra, förhoppningsvis finns det fortfarande vissa ställen de går att rida på.
 
Endast 3 dagar kvar innan höstlovet så får helt enkelt stå ut!
 
Skulle gärna vilja ha lite varmare iallfall..
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback