Open your eyes and see that life is beautiful

Suttit och pluggat Italienska nu i över en timme och känner mig riktigt less och frustrerad, har en dator paus nu ett tag innan jag tar tag i pluggandet igen, usch, ångrar verkligen att jag inte fortsatte med tyska!
 
Iallafall har det varit en bra dag idag, skoldagen gick fort och vi gjorde inge speciellt, gjorde klart min media uppgift, såg film på engelskan och har bara en uppgift kvar på journalistiken som ska vara klar nästa vecka, feeeling good!
 
Mamma tar Gucci idag så jag kan fokusera på Italienska plugget.
 
Imorn väntar dock långdag i skolan efter det rida världens finaste grå och sen åka och jobba 2 timmar på kvällen :)
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback