Should I run away and change my name

Lyssnar på Our Last Nights nysläppta låt  (<---länk) från deras kommande album och den är verkligen brutalt bra!! Längtar som satan tills deras album kommer! Har ju lyssnat på de sen jag gick i typ 7an-8an så det här bandet ligger varmt om hjärtat kan jag lova!
 
Annar sitter jag och jobbar på min folder och är i princip klar med mitt skrivande, ska börja jobba på målgruppsanalysen också för att få det klart, har ju deadline onsdag efter lover så allt får ju gärna vara gjort så mycket som möjligt innan vi tar lov.
 
Har även fått tillbaka min riktiga skoldator och jag minns inte att den var såhär liten men men jag har ju fått webbcamera igen så nu kan jag göra fula gifs igen!:D
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback