You are not your skin

Lyssnar på en av världens finaste låtar, Skin av Sixx.am samtidigt som jag väntar på att Mediaproduktionen ska börja.
 
Igår blev det en skön spelkväll prövade en ny gubbe som var rolig och ikväll får vi se vilken av den och min gamla gubbe jag väljer att köra på. Vid 11 tiden hade vi tänk gå och lägga oss och mysa med Strumpan och se film tills vi somnade men efter vi städat upp på rummet och gått med med henne innan blev vi sötsugna och började baka chokladbollar, haha så slutade med att vi låg i sängen och såg på Robotar och åt chokladbollssmet och drack mjölk men de var mysigt ^^
 
Idag känner jag mig rätt pigg och vaknade faktiskt lite innan klockan ringde.
 
När jag slutar blire hem och rida fin Gucci sen om Älskling orkar ta sig till stan blir det lite gymmande :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback