I'll let you know

Imorse blev det att stiga upp klockan 8 och göra bort stallet på morgonen och fara ut med Gucci på en joggingtur, Han var fin och han verkade tycka de va skönt att fara ut och röra på sig efter att ha stått inne hela natten.
Sen blev det att göra sig i ordning inför skolan då jag börjar 11.
Skolan var halvseg och kall, och då menar jag verkligen kall för jag har gått runt med vinterjacka innomhus, kan det sätta på elementen elr? ;o
 
Åkte sen hem till Älskling och vi for iväg till godis huset för lite gotta, har inte handlat där sedan jag var liten och allt ser fortfarande likadant ut ^^ Dock har jag riktigt ont i magen nu och skulle gärna vilja fara ut och springa, dock så ösregnar det ute så det kändes inte som ett alternativ, plus att jag fortfarande har små hosta och snorar lite. 
 
Imorn har jag bara 2 lektioner vilket kändes riktigt skönt och mamma tar Gucci då han ska villa, så imorn blir nog en skön dag :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback