Lost in the heat of it all

Sitter just nu i vardagsrummet med Älskling som håller på att lära mig spela Maple Stroy och jag är rätt skeptisk men min gubbe är fin iallafall.
 
Idag vaknade jag vid 10 av att Strumpan höll på att kräkas i min säng, så klev upp och släppte ut henne, åt frukost och gjorde bort stallet, Gucci var fin men väldigt stark i vänstersidan vilket är rätt drygt speciellt eftersom min vänstersida är mer trasig än höger så det sliter mer på mig också när han blir så stark, men men.
Kom in igen vid halv 1 och gick och la mig i sängen igen och lyckades somna om och sova till nästan halv 4, hehe illa!
 
Fick skjuts hem till Älskling och har spelat Maple story i princip hela kvällen, bortsett från en paus på ett par timmar då vi for och spelade lite biljard.
 
Imorn blir det skola vilket känns mindre kul men men..
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback