Maybe it's time to let go

Då var klubbtävlingen avklarad och jag måste bara säga att jag har en fantastisk häst!
 
L:cn kändes sådär han var lite springig och jag lät hade för långa tyglar och höll inte ihop honom speciellt bra, fick ett pet på första hindret men resten av banan gick fint, kände mig dock väldigt missnöjd med min egen insats och kände attt ni får jag skärpa ihop mig till L:B+5an.
 
Han hoppade som en lite gud på framhoppningen och lyssnade hur bra som helst och jag tänkte hela tiden på att hålla ihop honom, och sitta kvar hela vägen fram till hindret.
 
Inne på banan gick det så sjuktjävla bra! Han lyssnade hur bra som helst, hade tryck han var modig och hoppade så sjukt fina språng och sen på  sista i omhoppningen så vänder jag alldeles för snävt än vad jag hade tänkt mig och sen lättar jag i handen och självklart så får jag ett stopp, men det var ju totalt mitt fel! Tog sedan om det och satt kvar och då klev han över det som ingenting!
 
Sjukt nöjd med min lilla skrutt idag som verkligen har utvecklats enormt det här året!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback