The ghost on the attic

Igår blev det att gå på bio och se The Conjuring, jag som är världens skräckfilmsfegis var helt övertygad om att jag skulle bryta ihop och dö men den var faktiskt inte så farlig som jag trodde, men den var riktigt riktigt bra!!
Den är ju "Based on a true story" och den var sjukligt spännande men samtidigt sjukt creepy och man börjar verkligen fundera över alla dessa okända fenomen, hur mycket sånt finns det egentligen?
 
Det spökar ju faktiskt hemma hos Älskling, de kan vara lite halvcreepy ibland, tillexempel kan man vara hemma själv och sen hör man fotsteg i hallen, eller nått som skrammlar i vardagsrummet.
Både Älskling och Mick har sett en lång man i rock och hatt stå i vårat sovrum och hans mamma har sett en liten flicka i vit klänning stå i dörröppningen till vardagsrummet.
Jag vet inte riktigt om jag har sett någonting, iallfall inte i vårat sovrum men jag är ganska säker på att jag sätt mannen stå i hallen.
De var när jag var hemma själv här och alla var i Thailand förutom Mick som var och jobbade och då stod jag i köket och diskade och hade dörren till köket öppen och då reflekterade köksfönstret så man kunde se in i hallen och när jag tittade mot fönstret så såg det ut som om någon stod och tittade på mig bakom köksdörren.
Jag trodde det var Mick som hade kommit hem från jobbet så jag ropade hej och vände mig mot disken igen men fick inget svar och när jag tittade dit igen så var de ingen där. De va sjukt creepy och då gick jag ut på en lååång promenad tills Mick ringde och sa att han var hemma.
 
Det är är iallfall det läskigaste jag har upplevt här men skulle de hända mer saker och läskigare saker så kommer jag defentivit inte komma tillbaka! haha ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback