Eyes like a car crash

Denna tävlingshelg tänker jag helt enkelt stryka ett stäck över och blicka framåt mot utomhus säsongen!
Är egentligen inte jättemissnöjd över första dagen, bortsett från resultatet men hade en helt okej känsla. Men söndagen var allt dåligt och märkte också att han fått ett sår under hakan av pelhams kedjan vilket kan förklara varför jag hela helgen haft den känslan av att han hängt fast i bettet.
 
Men men, sånt som händer men som sagt, blickar fram mot utomhus säsongen då han verkligen är en utomhus ponny^^
 
Idag har jag fått sova ut ordentligt och tagit ut Gucci på en lugn sväng samt gjort stall, nu ska jag sega ett tag innan jag åker tillbaka till stan och tar en fika med en fin vän.
 
Hoppas alla har en bra dag!
 
 





Bara att bryta ihop och komma igen! Lycka Till!

2014-04-17 » 13:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback