I will destroy them all

Sovit riktigt dåligt i natt, drömde att världen höll på att gå under pga ett meteorit regn och vi skickade upp raketer med atombomber för att spränga sönder dem, samtidigt höll allt på att svämma över och jag försökte rädda alla djur som flöt med i strömmarna samtidigt som jag letade efter Thai som var försvunnen. Gud vilken panik man hade genom hela drömmen, usch!
 
Har rast nu och sitter och väntar på att median ska börja, dock fungerar inte min mobil att filma med längre så ska nog jobba på min avatar bild istället som jag ska ha till ett projekt arbete på digitalt skapande.
 
Annars så väntas ju hoppträning ikväll med fina grå, bli somsagt inte att hoppa så mycket eftersom jag tävlar i helgen men vill gärna ha en bättre känsla än vad jag hade förra veckan när jag kraschade, hehe (A)
Min nacke känns iallfall helt återställd nu iallafall, men skulle inte villa krascha på den igen om jag säger så, riktigt obehagligt!
 
Hoppas iallfall att alla har en fin dag idag för det ska jag ha!
 
Vännäs innomhus förra året.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback