In your perfect world

Denna dag har bjudit på en sovmorgon samt aaaasbra väder om man bortser från att de blåser litegrann men det är sol!!:D Samt att jag får rida en dag tidigare gör att de känns ännu mer awesome!
Dock vet jag inte riktigt hur jag ska göra med tatueringen men jag tror att ridhjälmen slutar precis innan tatueringen börjar, annars får jag plasta den igen så det inte skaver eller så, men den läker väldigt bra och ser superfin ut! Synd bara att den sitter i nacken så jag inte kan se den själv, haha fast det är väl tur det eftersom annars hade jag nog kollat på den jämt^^
Och ifall folk som ser mig undrar varför jag går med uppsatthår hela tiden så är det inte enbart för att flasha min gadd utan för att tatueran sa att jag skulle undivka att lägga håret i den så den får luftas och läka ordentligt, så nu vet ni deet!
 
Känner mig verkligen på så sjuuukt bra humör idag, åt kladdkaka till frukost så det kanske är därför :]
 
Men nu ska jag se på Ryttareliten och vänta på att min lektion börjar!
 
 
Oskarp bild men men ^^
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback