Let the word spread

Att ha en raklugg är verkligen hur snyggt som helst och har börja bli lite sugen på att skaffa en egen, men vet att jag kommer hata mig själv efteråt när den inte ligger perfekt eller blåser omkring, som jag redan gör med min snedlugg, men fortfarande såå snyggt!!
 





» Vicky

Jättefint! Hade lugg när jag var yngre och var så nöjd. det enda dryga är att den växer ut fort och om man inte klipper jätteregelbundet så delar den sig gärna och då får man skitful frisyr, har den dessutom redan börjat dela sig så vill den sällan lägga tillbaka sig bara sådär när man klippt...

Svar: jaa eller hur! Har också haft lugg när jag var mindre och gillade det men som sagt när den inte ligger bra eller växer för mycket så hatar man den. Och jag är har typ ticks när det kommer till hur luggen ska ligga, jag hatar ju min snedlugg nog mycket som det är ^^
Johanna Persson

2014-04-24 » 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback