Shit happends

Gårdagen blev ju inte alls som jag hade tänkt mig!
 
Jag hade tänkt att jag och pojkvän skulle se Captain America sen åka hem ha hoppträning och sen mysa i soffan framför anime. Men vad hände istället?
 
Först missa halva Captain America för att min träning blev framflyttad en timme. Så fick gå från bion och missa allt spännande. Sen stressa hem till hoppträning. På hoppträning köra en störtdykning ner i marken och landa på nacken och knäckte till den,  när jag kom hem så började jag ha svårt att prata och dålig känsel i högerhanden samt att mitt huvud hängde åt vänster så blev att fara på akuten istället och ligga med nackkrage, doppsak i armen, rönkats och stannat där över natten. 
DET VAR INTE ALLS SÅHÄR DET SKULLE BLI!!!!
 
sammanlagt var jag på akuten i 5 timmar innan jag vid halv 1 i natt fick ett rum på barn 2.
Blev utskriven imose och har sovit helt okej men jag känner mig fortfarande helt slut och lite trög i huvudet. 
Se har jag ridförbud en vecka, men jag missar iallfall inte tävlingen nästa helg!^^
 
Nu ska jag lägga mig och vila framför tvn och se om jag somnar.
 
 hahah gammal bild som alltid är lika rolig varje gång XD
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback