Stay the night

Igår var verkligen en blandad dag, när man slutar tidigt och är hästledig så har man ju huuuur mycket tid som helst till att göra saker så när vi hade äventyrat klart vid 4 så såg vi på anime hela kvällen till klockan 10. Haha så sjukt skönt att bara sega ihop sig. Sen vid ungefär 8 tiden kände jag att jag blev extremt hungrig och det var ju inte så konstigt eftersom sist jag åt var fikat hemma hos mormor och morfar vid 2 tiden, och så ett köttigt gympass på det, konstigt att jag kände mig döende XD
 
Idag så väntas sista Kerstin träningen för i år vilket känns lite tråkigt då de träningarna är så sjukt bra, men samtidigt får man väl välkommna utomhus säsongen som ska bli riktigt grym!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback