These walls begin to cave in

Känns otroligt jobbigt att skolan har dragit igång igen, men det är bara 56 skoldagar kvar tills efterlängtade sommarlov så jag får helt enkelt stå ut. 
Igår hade jag bara en lektion och satt ute i solen nästan hela dan igår, samt hunnit vara förbi hööks och kollat på nya ridstövlar, har hittat ett par godingar som ska bli mina, och sen ätit lite godis och kollat på film, samt sett 2 avsnitt av American Horror Story, asså daaamn så creepy serie! Varje avsnitt är typ som att se en skräckfilm och man kan inte sluta titta bara för att den är så creepy och intressant!
Så se American Horror Story!!
 
Idag hade jag iallfall sovmorgon, dock inte så mycket sovmorgon för mig som klev upp 07.20 och for hem och gjorde bort stallet på morgonen, blev en härlig tur i solen men Lilla Grå, och nu sitter jag på skolan och väntar på att första lektionen ska ta slut.
 
Annars blir det nog inte några störra planer, får se om jag sparkar mig i rumpa och tar mig till gymmet, har ju inte varit där på snart 3 veckor, hehe skämmes! Men skyller på att jag faktiskt har varit skadad (nacken)
 
Men men eftersom det är en soligt idag igen kan man ju alltid sitta ute i solen^^
 
American Horror Story
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback