To dream is to dare

Känner mig ganska pigg och utvilad idag efter att ha sovit massor! Somnade redan vid 8 tiden och det kändes verkligen som om jag bara hann blunda innan jag vaknade igen vid halv 11 då Thai kom hem från sin träning. Hel skumt. Se kunde jag ändå sova bra i natt så det var skönt!
 
Idag är det som det har varit alla andra dagar den här veckan, superfint och härligt väder och det känns surt att ha en heldag i skolan då.. Men men, är ju snart helg igen och torsdagar är inte så jättejobbiga, bortsett från italienskan -.-'
 
Annars så efter skolan väntar ett pass med Gucci, blir förmodligen lite arbete på åkern och så ska jag och mamma förbi hööks och köpa mina nya stövlar^^ Kanske att vi hittar ridbyxor någonstans också, vi får se helt enkelt :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback