Dance to the sound of my heartbeat

Dagen tog en oväntad vändning när det första som händer när jag kommer till skolan är att min första lektion är inställd. Såå ovärt kan man inte få sån information typ dagen innan eller?
Annars har den här skoldagen varit otroligt seg, men nu är den snart slut. Ska då åka hem till mormor och morfar och hämta hem mitt lilla strumpebarn, har saknat henne så trotts att hon är lite jobbig när hon följer efter mig överallt <3
 
Skulle egentligen ha hoppträning idag men fick en plats på micke träningarna i helgen så blir till att vara med på dem. Kommer kanske inte kunna vara med fullt ut men hans träningar är alltid bra oavsett så är jättetaggad på det!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback