Fly me to the moon

Igår satt vi uppe från klockan 10 till halv 1 och kollade en massa hotel i Tokyo, Osaka och Kyoto, hittade en massa fina hotel och känner mig bara ännu mer taggad för varje dag som går!!
Jag vet att det är länge kvar men är så taggad att jag måste bara skriva en massa om det!
 
Idag for jag iallfall ut och red Gucci vid 10 tiden, blev ett lättare pass på åkern då det var så himla varmt ute, han var ganska stel och trulig i munnen, men sen var det ett tag sedan han fick sig en genomkörare.
Imorn blir det iallfall att åka in till hippo och rida i ridhus, då blir det att jobba med sidora kan jag lova!
 
Sen väntades det jobb mellan 12-17, jobbade egentligen till 18 men eftersom alla varor blev upppackade supersnabbt så fanns det ingenting att göra sista timmen så vi fick sluta tidigare, sen väntades det kräft middag hemma hos mig med kladdkaks efterätt!
 
Nu sitter jag och Thai och är sociala med varsin dator och snart väntas sängen.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback