Let's take it back

Gårdagen blev en väldigt fullspäckad dag med skola från 8.20 till 15.40 sen blev det hem och fara ut i skogen på Gucci, blev en lugn tur barbacka på hacket och han kändes pigg och glad, efter det blev det att fara iväg till jobbet och jobba från 6-21 väl hemma däckade jag i soffan strax efter paradise hotel, märkte knappt att Thai bar in mig i sovrummet, var verkligen helt utslagen!Det var väldigt skönt att ha sovmorgon idag iallfall och sov till 10 trotts att jag ställt klockan på 11 men klev upp och duschade och sånt. Började 12.40 och slutade 15.40 så en helt lagom skoldag.
 
Gucci vilar idag och nu sitter jag och Thai hemma hos Kenny och vi ska snart käka middag. Ikväll blir det tv mys som gäller för hela slanten kan jag då säga, har ju en halv ben and jerry kvar i kylen ;)
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback