Truth to be told

Sov hemma i stöcke i lördags och de var en märklig natt, precis när vi låg i sängen och sagt godnatt så hör vi hur ytterdörren stängs igen vilket är riktigt creepy när vi vet att det bara är vi 2 hemma.
Så vi klev upp och utrustade oss med ett skohorn i plast och en elektrisk flugsmällare, samt Basse och sen smög vi omkring utomhus klockan 2 på natten.
Om någon sett oss måste de trott att vi var efterblivna.
 
Igår så blev det en chill dag, for ner på stan ett tag då Thai shoppade loss och jag köpte ingenting, måste spara alla pengar jag kan nu till Japan, sen for vi på en roadtrip till Bygdeå och hälsade på Elias som bor där ute.
Sen blev det att spela  zombie spel och se lite film senare när vi kommit hem tillsammans med lite godis, inte helt fel det!
 
Just nu är jag grinig för Thai väckte mig genom att dryga och alla borde veta att det är totalförbjudet att väcka mig när jag sover!!!
Idag är det iallfall varmt och jag vill fara och bada!
 
 





» mamma

Skohorn av plast tror jag är riktigt skrämmande för ev tjuvar. Har vi ett hemsökt hus....?

2014-08-04 » 16:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback