Who's behind that smile of yours

Hemma efter ett par intensiva timmar på jobbet, var supermycket folk för ovanlighetensskull, brukar alltid vara jättelugnt på söndagkvällar men inte den här. Det är förmodligen för att jag är så poppis så alla bara måste komma och handla då, eller så är det för att det är stugsista...
 
Sitter nu och kollar på matlagningsprogram och blev väldigt sugen på att gå och laga mat, dock så kan jag inte laga mat så får nog kolla vidare på programet istället.
 
Ajuste idag fick vi tillökning på gården. Elin och Bulan flyttade in idag, förhoppningsvis trivs de bara bra här ute iallfall. De andra hästarna istallet hade tydligen tyckt att det var superkul att de kom en ny häst och de hade rusat omkring i hagen en massa och stackars Bulan lyckades tappa en sko. Tur att hovslagaren i princip bor granne med oss^^
 
Imorn väntas en lång och förmodligen tråkig skoldag, sen blir det skogsritt med ponnyplutt och Elin.
 
hah, mitt hår börjar bli så långt att de inte ens kommer med på bilden, dock att de är så slitet att jag nästan skäms..
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback