You'r so lovely and you don't even know

Måste bara säga att jag är så sjukt glad över att min ponny är så himla fin och känns så fräsch just nu!
Var faktiskt ganska nervös inför denna tävlingsdag då tankarna från Tingis kom tillbaka, även om jag vet att han inte alls har samma psyke så får man lite hjärnspöken, men han bevisade verkligen att jag inte behövde oroa mig.
 
I L:dn i lördags så var han så lugn och fin, hoppade allting med lätthet och det flöt bara på, blev en nollrunda och hade till och med snabbast tid, haha jag som tyckte jag red långsamt ^^
 
Idag i L:d+5an så var han ännu finare, hoppade superfina språng kom bra på allt,dock klev han stort på ett hinder men han känns verkligen så himla positiv och glad! Blev en nolla idag också och hade även snabbast tid idag igen.
 
All rehabilitering och jobb har verkligen gett resultat och jag känner mig så lycklig!<3
 
Annars har jag jobbat kväll på Ica både igår och idag så har varit en fullspäckad helg, nu ska jag lägga mig i sängen se anime och äta ben N jerrys och godis!
 
 
 





Grattis så kul för dig och sötmule

2014-08-24 » 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback