Frozen to the ground

Måndagar, fy fan vad jag hatar måndagar, varför kan inte Sverige va som Japan? I Japan är måndag en helgdag, fast de hatar säkert tisdagar istället, men en sådan här regning och grå dag kan knappast göra någon på bra humör.
Själv har jag sovit kanske 3 timmar i natt, har somnat och vaknat om vartannat och kallsvettats nästan hela natten. Kände mig alldeles skakig och illamående imorse så jag åkte till skolan och gjorde bort mitt sista prov för terminen, religionprovet och sen valde jag att åka hem igen. Nu när allt ändå är bortgjort så tänker jag inte pusha mig själv att vara i skolan om jag inte känner mig fräsch.
 
Thai hämtade mig på skolan och körde och köpte glass och chips åt mig så nu ska jag bädda ner mig i soffan, se på film och bara kurera mig helt enkelt!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback