How do you know for sure

Har haft Do You Wanna Build a Snowman låten från Frozen på hjärnan i 2 dagar nu!! Har ni någon som helst aning om hur irriterande det är??
 
Den här veckan har ju inte varit speciellt glamorös om man säger så men börjar äntligen känna mig på bättringsvägen, dock har jag fått nån dryg eksem liknande sak i ansiktet då jag är supertorr, det kliar och alldeles röd, undra om jag håller på att förvandlas till en jultomte elr något?
 
Annars så har det inte hänt mycket, följde med in på hippo idag igen när Maja trimmade ponnysnara och det såg bara bra ut, Gucci var lite stel men annars såg han också trevlig ut.
 
Nu kan man ju officiellt säga att det är jullov fastän jag varit hemma typ en vecka.
Kan bara säga jul lov, du är extreeeemt välkommen!!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback