I know what you did in the dark

När det är jul så tycker jag det är helt okej att vara osocial och inte uppdatera bloggen. Min jul har varit lugn, skön och mysig och bara varit och njutit av att inte göra någonting speciellt! På juldagen var jag och Maja ute och tolkade med Iddy vilket var superkul! Iddy var superduper taggad, dock så fuska vi och använde en skrana istället för trickskidor men man vill ju gärna leva efteråt också!
 
Idag har jag inte gjort någonting förutom att ligga i sängen, mådde jättedåligt i natt och spydde runt morgonkvisten, förmodligen för att jag ätit alldeles för mycket! Annars har jag pappa thai maja och henke varit på bio och sett Pingvinerna på bio, hade egentligen inga förväntningar men den var riktigt bra faktiskt! Man blir ju liksom aldrig för gammal för att se barnfilm eller hur!
 
Imorn blir det att åka in på hippo och hoppa litegrann, förhoppningsvis kommer det gå superbra!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback