Where do you find motivation

Nu innan 2014 är slut så är det väl kanska dags att börja skriva någon form av års resume?
 
Januari.
 
Var inne i världens anime och japan period, trodde att jag hade en talang på att rita och gick och köpte massa block och pennor (som jag använt typ 1 gång) och jobbade för fullt med att få igång Gucci i tävlingskondition igen, och hade superträningar för Micke Schultz
Ritskillsen....
 
Februari
 
Pluggade som en gnu för körkortet som jag tog direkt efter min 18års dag! Firade mig med trevligt sällskap, var helt inne på att färga mitt hår rosa, spenderade ganska mycket tid på gymmet,var på clinic med sylve och lotta, tävlade första tävlingen för året som gick superbra och hade en grym känsla inför säsongen
 
 
Mars
Fortsatte med gymmandet, fortsatte drömma om vackert rosa hår och japan, tävlade i Skeå med Gucci och fick både bra och dåliga rundor, fick även pussa på saknade Tingis!
 
To be continued...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback