Glimmering like gold

Har äntligen fått mitt körkort och blev sur när jag märkte att bilden var fulare än vad den sett ut när jag tog den aja, är ju ändå bara10 år kvar tills man ska byta bild...suck -.-'
 
Gårkvällen blev lite för sen då jag total fastnade framför Mirai Nikki och det var så sjukt spännande att jag inte kunde sluta se, Asså Gasai Yuno måste vara den creepigaste personen som finns i hela världen!
 
Annars så har jag skola idag till 11.25 och efter det blire förmodligen att dra och gymma första riktiga passet!
Gucci vilar idag och vid halv 7 så ska jag befinna mig på hippo för att titta på Lotta och Sylves clinic på hippo vilket ska bli kul och lärorikt!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback