L:c L:c L:b Hippologum

Förlåt för sämst uppdatering men har varit utan internet sedan i torsdagskväll då våran router gick sönder.
 
Iallfall så har den här första tävlingshelgen gått så sjukt bra, helt klart över förväntan och nu känner jag mig sjuktligt taggad på den här sista säsongen!!
 
I lördags hoppade jag L:c som var den enda ponnyklassen, Gucci var riktigt taggad, lite för taggad och hade en positiv känsla men blev lite sen på att känna avståndet ibland. Hur som helst så blev det en dubbelnolla trotts att jag råkade slå ner hinder nr 13 med knäet när jag var påväg mot 11. Haha satan så ont det gjorde och har ett riktigt fint blåmärke. Rundan räckte iallfall till en 2 plats så kunde inte vara nöjdare^^
 
På söndagen så startade jag först L:c hade en superkänsla inne på banan och allt stämde hur bra som helst. i omhoppningen från 10 till 11 så var jag inte riktigt beredd på att Gucci skulle svänga av sig själv så vi fick en lite för tight väg till 11 då bommen föll men vi hade överlägset snabbast tid men min ritt räckte till en 3 placering^^
 
Till L:bn så var han lite tröttare och framhoppningen var kaos då det sprang omking hästar överallt så hade inte precis världens bästa känsla. Men jag gick in tänkte på att rida bra vägar ha bra bjudning och tempo och allt kändes så sjukligt bra och flytande. Fick ett nedslag på näst sista i omhoppningen då han blev lite för lång och touchade bommen som föll.
Men sjukligt bra runda och kunde inte vara nöjdare!!^^
 
Filmer och bilder kommer sen^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback