Let me live like that

Uppdateringen har verkligen varit riktigt värdelös den här veckan men har verkligen haft fullt upp! Har haft massor att fixa iför min 18 års dag, körkortet och skolarbete men nu är allt snart slut så hoppas uppdateringen kan komma igång som vanligt igen.
 
Tisdagen bjöd iallfall på en dag på stan, lite shopping, lunch på Utopia, matteplugg på bibblan och sen blev det att gå och se Robocop på bio, kan säga att den var riktigt bra och spännade så definitivt sevärd!
Efter det så åkte vi till mormor och morfar för att hämta bilen men tror ni den startade? Batteriet måste ha blivit urladdat och sen så var det något annat som jävlades så ingen bil till mig -.-'
 
Igår var iallfal ingen speciell dag, den bestod i princip av skola, stall och plugg.
 
Idag slutar jag tidigt och då blir det hem och rida Gucci, dock är underlaget värdelöst nu pga av all slask men man får köra på så gott det går. Annars har jag iallfall planerat film och anime mys ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback