Pieces

Grattis till mig som blir 18 idag!^^
Känner mig ju verkligen såå mycket äldre och visare än vad jag var igår, eller inte.
Blev iallfall väckt och grattad på morgonen av min kära familj och fick ett nytt blått Kingsland Schabrak, HV polo ridsockar, en ny tävling tröja att ha under kavajen och en supersnygg och skön ridtröja, kunde inte vara nöjdare^^
Utöver det har jag ju fått mitt körkort betalt av de också så hade egentligen inte förväntat mig att jag skulle få nånting.
 
Ikväll blire ut å festa och fira mig och drar förmodligen ut på Five sen, är ju liksom det enda stället jag tar mig in på än så länge, men men åren går jävligt fort!
 
Dock känns det verkligen på riktigt nu att det här faktiskt är mitt sista ponny år, det känns faktiskt sorgligt om jag ska vara ärlig för hela den tiden har verkligen varit den bästa tiden i mitt liv och vad är jag egentligen utan de, visst jag kan fortfarande rida och träna ponny osv men det kommer aldrig bli samma sak längre..
 
Men idag är inte en dag för att deppa för idag ska jag bara ha så jävla kul!!!
 
 
 





Du sätter såklart Gucci i transport och kör honom till zoe, vår ponny åker hem i maj : (

Svar: Om ni hostar upp 100.000 så ^^
Johanna Persson

2014-02-07 » 23:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback