Whatever you do, don't go

Gårkvällen bestod av familje mys framför melodifestivalen med en öl, helt okej kan man ju lugnt säga, vaknade vid halv 10 idag och for ut med Gucci, vädret var helt vidrigt så blev inte precis en lång tur, hästarna fick till och med komma in för att äta lunch.
Efter stallet for vi iväg och övningskörde ett tag med mammas bil, körde omkring lite i stan, körde ut mot ersmark, körde vid västerslätt och teg och sedan hem igen. Körningen är inga problem alls utan det är just den där förbannade backningen som gör mig galen.
 
Idag har vi haft födelsedagsmiddag för mig med oxfilé och sesampotatis och druckit lite champagne och ätit nutella cheesecake  mysigt mysigt annars har jag pluggat körkortsteori och nu sitter jag och är sjukt jävla nervös inför imorn då jag har uppkörning och mitt teoriprov, ni fattar inte hur mycket jag vill ha mitt kort!!
 
Så nu måste ni hålla tummarna för mig imorn!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback