But baby it's cold outside

Idag har jag köpt mitt första riktiga skissblock, pennor och färgpennor så nu är det bara att sätta igång och rita^^
Har alltid älskat att rita men varit så brutalt dålig att jag oftast inte gör det. Men på senare tid har taggen kommit tillbaka och därför ska jag banne mig lära mig ordentligt! Någon typ av konstnärligådra borde jag ha med tanke på att min pappa är sjukt duktig. 
 
Blev iallfall att direkt gå och lägga sig och dö i sängen efter vår mini tripp till stan, när morgonens ipren väl släppte kände jag verkligen hur obra jag faktiskt mådde. Hela kroppen värker och ilar samt att jag fryser sönder och har på mig mer kläder än en eskimå. Dock tog jag en ipren för ett tag sedan som har kickat in så nu börjar jag känna mig lite mer mänsklig även om kroppen fortfarande ilar. Förstår inte vars denna feber kom ifrån, var hur pigg som helst igår. skumt -.-'
 
Har pluggat körkorts teori och är snart klar med C fasen också, whoop whoop hoppas bara jag fixar körkortet nu!!
 
Bjuder på en söt bild från nyår ^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback