I'll give it all to you

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv 7 då jag ska få skjuts in till stan. Ikväll blir det lite halv spontan utgång men det blir nog kul!
 
Gucci vilar idag och imorn blir det att fara ut och rida lite lätt i alla gångarter.
 
Kan även meddela att jag nu är anmäld till årets första tävling vilket jag är sjukligt taggad på!
Fanns dock bara L:c första dagen så blir att hoppa L:c L:c L:b, hade gärna hoppar 2 L:b istället men men får se den som en mjukstart på säsongen. 
 
Bjuder på en konstig bild där jag inte var beredd och höll på att sätta till mig XD
 
( Tänkte bara säga till den som kommenterar att jag har sett din kommentar nu, och du får gärna säga vem du är så jag kan ge en personlig förklaring, men tack för att du verkar bry dig om mitt välbefinnande )






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback