Im addicted to you

Träningen igår gick bra och Gucci är verkligen riktigt taggad och fin. Hoppade en liten serie, och en linje på låga höjder och han var verkligen positiv. Dock så var han alldeles för pigg vilket gjorde mig fundersam eftersom han borde vara trött efter den intensiva veckan han har haft och båda jag och Kerstin tror att där ligger svaret, han är förmodligen trött i kroppen och har träningsvärk så han gör det enklare för sig genom att springa och ligga på. 
Så med tanke på det så skippar jag träningen på fredag och låter han ta det lugnt ett par dagar så träningvärken för gå ur ordentligt.
 
Men något som är positivt är att enda sedan jag satt igång honom har han hoppat som en gud och varit så förbannat jävla fin och jag hoppas verkligen på ett grymt sista år!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback