In the darkness

Känns ju inte helt fel at man framöver kommer att sluta 11.20 alla tisdagar^^
Hur som helst så lyckades jag få min fältstudieplats och känner mig riktigt grym som lyckades fixa det!
Annars när man slutar tidigt kan man ju inte låta bli att gå förbi lite affärer och har nu kommit "hem" med en västskjorta och 2 nya bandanas, väldigt bra fynd tycker jag, speciellt när man inte behöver betala för det eftersom det kommer från Carlings, fick ju presentkort där i julas som jag har pengar kvar på :)
 
Nu hade jag tänkt göra om min header igen eftersom jag inte är nöjd och sen blir det nog att sätta sig och rita litegrann!
 
 ååh, ge mig sommar,ett solbränt ansikte och en miljard fräknar ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback