Just like someone stopped the time

Kännde mig ganska sliten när jag klev upp imorse, att det är svin kallt och var lite halvt snöstorm gjorde inte saken bättre. Haha, kände att jag kanske skulle ha tittat ut genom fönstret innan jag gjorde min sminkning idag, mina lösögonfransar höll nästan på att blåsa av när jag gick ut XD
 
Anyway, slutar vid 15.20 idag, och då blire hem och ut i stallet och raka Gucci hade jag tänkt, nu börjar ju somsagt träningar och sånt dra igång så det kan ju vara bra om han inte ser ut som en isbjörn och slipper dö på varje träning.
 
Annars blir det nog en mysigkväll men ska faktikt försöka passa på att träna litegrann, som sagt det här året ska jag faktiskt kämpa!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback