My secrets

Sitter på skolan och väntar på att min lektion ska börja, och längtar tills jag får fara hem. Kände för att inviga mina nya galaxy leggings och jag är såå nöjd! :]
 
Idag känns som en sån där seg och lång dag som aldrig kommer ta slut och skolan känns otroligt långdragen trotts att jag bara haft 2 lektioner. Jag som kände mig sjukt pepp på att blogga och så nu kommer jag inte på något att skriva, haha aja kan iaf bjussa på en dålig bild på mina nya leggings.
 
 





I CANT TAKE THIS ANYMO
jag vill bara säga att.. tjejen som du hänger med .. Lovisa... ni är typ'bästisar'' nu, men jag kommer ihåg när HON och Amanda S snackade skit om dig och skrattade åt din blogg.
fattar inte hur kan hon vara så falsk.
Och om du visar min kommentar till henne, hon kommer att förneka alltihop.
Jag är ingen person som skvallrar, men jag har tänkt på allt detta ett bra tag nu and I thought you should know ;/

2014-01-24 » 12:16:16

Hahahha amanda visade mig denna kommentaren.

2014-01-27 » 14:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback