We'll keep fighting until the dawn

Gårdagen var, en enligt mig, riktigt värdelös dag. Började må jättedåligt igen med spränghuvudvärk och frossa så Gucci fick sig enbart en liten promenad. Annars låg jag mest i sängen och var gnällig om jag ska vara ärlig. 
 
Men har sovit en massa timmar och det var skönt så känner mig rätt pigg idag. Släppte ut hästarna imorse och det tog seriöst brutalt lång tid! vet inte riktigt hur det kom sig att det tog nästan 45 minuter att släppa ut 4 hästar och fylla på vatten.
 
Fick sedan skjuts till skolan av pappa. 
 
Just nu sitter jag i korridoren och väntar på att sista lektionen, italienskan, ska börja. Efter det blir det hem och rida Gucci och hoppas att han är fin och taggad inför Micke träningen imorn och på lördag. Ska bli riktigt kul faktiskt!
 
haha, kan bjussa på en bild som jag ritade i tisdags, mitt första seriösa försök att rita manga, gick ju sådär XD Dock blev bilden lite bättre än vad den ser ut på bilden (A)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback