All good things end it's just a matter of time

Bloggen suger verkligen just nu men har inte tid eller motivation till att skriva så mycke nu när jag i princip bara jobbar och rider Gucci, så ingenting speciellt händer i mitt liv just nu.
 
Idag sov jag till halv 11, började jobba 12 och jobbade till 18, har sedan varit ute och galoppjobbat Gucci och nu ligger jag i sängen och det blir förmodligen filmkväll ikväll.
 
Imorn jobbar jag mellan 15-21 och rider Gucci på förmiddagen.
 
Joo vi har ett stall hemma på gården med plats för 5 hästar, publicerade bilder på de får nå år sedan när vi precis flyttat in och det ser lika dant ut nu förutom att vi byggt en spiltbox i stallet ^^
 
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback