I can't change

Igårkväll somnade både jag och Thai strax efter 9 och sov till 9 dagen efter vilket var skönt! For hem vid 11 och for ut med Gucci i skogen. Han var lite spänd och och småfjantig men annars fin och lugn, dock blev han lite pigg påvägen hem i galoppen så då fick man passa honom lite. Svampade av honom litegrann efteråt och släppte ut honom i hagen sen.
 
Vid 15 väntades jobb till 21 och tiden rullade på bra ändå, var inte lika mycket folk idag som tidigare men det var lite skönt ändå, var dock väldigt trött i huvudet så var inte riktigt min dag idag.
 
Nu är jag hemma och ska snart lägga mig i sängen. Imorn blir det upp vid 8 för vid 9 ska vi vara på hippo då tävlingarna börjar.
Önskar verkligen att jag kunde vara med för det är verkligen helt grymma priser i alla klasser och jag hade verkligen velat vara med och rida L:cn på fredagen, inte dåligt första pris där inte, Gucci och jag brukar ju alltid krossa i Lc men men får helt enkelt vänta ett tag till.
 
Om inte annat skulle jag vilja vinna meetingbästa istället, den rosetten är så brutalt stor att den inte ens kan sitta på hästen. Fatta att ha den här godingen på väggen!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback