I don't get why you'r trying

Hann ligga några timmar i solen idag iallfall, det kändes lagom eftersom det verkar ha varit så brutalt varmt resten av dagen. For hem vid halv 1 och skrittade Gucci, stackar tyckte jag var hemsk som släpade ut honom på en tur i hettan, men imorn får han en välförtjänt vilodag! 
Började jobba klockan 3 och sedan dess har det varit fullrulle, Har varit 800 kunder idag som handlat så vi hade det vi gjorde om man säger så!
 
Nu ligger jag nyduschad och ska snart gå och lägga mig, blir jobb mellan 8-15 och vid 16 möter jag upp Rebecca på stan för middag och lite upp catchande, blir nog super!
 
Såhär fräsch kände jag mig efter 6 timmars jobb utan fungernade AC!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback