Maybe I'll find you where we are undefined

Att vara hippo ledig idag kändes verkligen otroligt skönt! Klev upp vid 9 och for ut och red Gucci, blev ett pass på åkern och han var faktiskt riktigt fin, lite små tjaffsig i munnen i mellanåt men annars väldigt fin!
Sen blev det frulle och lite segning innan det var dags att fara mot häst nr 2. 
Blev en ridtur likt gårdagen i alla gångarter lite lätt, han påminner mig om Tingis i ridningen så känner mig som hemma. Riktigt trevlig ponny faktiskt, man får bara passa honom så han inte krullar ihop nacken och inte engagerar sig i bakdelen. 
 
Annars har det blivit innomhus segning idag, har fått min beskärda del av solen för den här veckan, har faktiskt inte bränt mig men man blir slut i huvudet. 
 
Imorn väntas en skritttur med Kryckan och lite lättare ridning med Gucci innan det blir jobb från 15-21 :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback