Sleepless so many nights

Klev upp 8 imorse och gick med hundar och släppte ut hästar, sen blev det lite frulle innan de var dags för en ridtur med Grå. Han var snäll och glad och vi galopperade längre idag och det tyckte han var roligt. Finaste pojken<3
 
Sen låg jag ute i solen ett par timmar tills Thai vaknade och vi åkte in till stan ett tag, köpte ingenting, kan vara för att jag tvingade Thai att dra mig från Carlings. 
Kom hem igen och har legat ute i solen ända tills nu, inte den bästa iden igen då jag åter igen bränt mig, jag ser verkligen hemsk ut!! 
 
Annars har det gått super i Piteå, Maja kom 4 igårdags L:b och idag blev det en vinst med laget och sen en andra plats individuellt, såå himla kul!! Imorn debuterar de Msv b och jag önskar verkligen att jag kunde vara där och heja på min supersyrra! Att på 1,5 år gå från att tycka att 70 cm var högt till att kunna rida Msv på träning utan problem är helt otroligt! Men sen har hon ju Super Iddy-Piddy att tacka för det också^^
 
Själv är jag avundsjuk till tusen men så kan det va!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback