Starting over

Fyyyy vad jag var trött imorse, när Thai kom hem från sitt jobb vid 6 på morgonen ville jag verkligen strypa honom långsamt med ett skosnöre när han försökte väcka mig, nog tog jag mig upp alltid och efter en dusch kände jag mig lite piggare iallfall.
Har varit fullfart på jobbet även denna dag, och det känns riktigt skönt att få en ledig dag imorn!
 
Mötte upp Rebecca på stan vid halv 4 och käkade på Allstars, det var trevligt och vi pratade om allt möjligt.
 
Nu är jag hemma hos Thai som fortfarande är och jobbar och funderar på att lägga mig i solen ett tag nu på eftermiddagen.
 
Imorn blir det iallfall att åka till stranden och bada, som jag har längtat!!
 
Så här taggad var jag imorse på jobb!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback